שבט ילדי היער

ברוכים הבאים ל"שבט ילדי היער"- הרפתקאות ומיומנויות חיים בטבע

בשבט שלנו הילדים נמצאים 99% מהזמן באויר הפתוח, לומדים ומפתחים מיומנויות חיים תוך כדי שהות בטבע. הם מטפסים על עצים, מתכננים ויוצרים פרויקטים של בניה, נגרות, גילוף, פיסול באדמה ומלאכות נוספות. שגרת השבט כוללת מגוון הרפתקאות וכייף, טיפוח יזמות, דמיון, סקרנות, יצירתיות והתמודדות עם אתגרי היער. הילדים יעברו חניכה לעבודה עם אש בצורה בטיחותית, ילמדו להכיר ולהשתמש בצמחי מרפא ויכינו בעצמם אוכל בריא וטעים. דגש רב יושם על טיפוח מיומנויות תקשורת בין אישית ועבודת צוות. במהלך השנה הילדים יגלו את החוזקות שלהם, יפתחו חוסן נפשי ורגשי ויחזרו הביתה, מדי יום, עייפים ומלאי חוויות אחרי פעילות מלאה וגדושה. לפירוט על הדרך החינוכית ותפיסת העולם שלנו- נא לגלול למטה.

מיועד לילדים בגילאי 5-9. הורים יוזמנו להצטרף לפעילות אחת לחודש.

תוכנית שנתית של הרפתקאות בטבע, החל מספטמבר2024 ועד סוף יוני 2025

שבט יום שלישי: 16:30-18:30

מרים עוז בעלת נסיון רב שנים בעבודה חינוכית עם ילדים בדגש על הובלת מסע צמיחה שמטפח כלים להתבוננות והקשבה, חשיבה ויצירתיות, תנועה ויציבה נכונה. העיקרון המוביל בשבט הוא חיבור להקשבה פנימית ולחוזקות המצויות בכל ילדה וילד, יצירת מעגל שייכות חברתי מעצים וחיבור עמוק לטבע כמרחב המגביר חוסן פיזי ונפשי.

השבט כולל עד 15 ילדים.

הפעילות בת שעתיים וכוללת תמיד הכנת ארוחת שטח צמחונית, מזינה וטעימה שהילדים מכינים בעבודת צוות שבטית.

לפרטים והרשמה: אורלי 050-7236725

 
תפיסת העולם החינוכית של "שבט ילדי  היער"

אנחנו מאמינים שמרחב טבע פתוח הוא המקום בו ילדים גדלים, לומדים ומטפחים חוסן פיזי ורגשי בצורה טבעית ומיטיבה ביותר.

בטבע אין משטחי דשא סינטטי, בטון, מתקנים עשויים פלסטיק וכמובן מסכים אלקטרוניים וגירויים חיצוניים אחרים. הטבע משתנה מיום ליום, מזמין את הילדים להתבוננות הולכת ומעמיקה, ללימוד מתוך התמודדות עם אתגרים ולגילוי העוצמות שלהם על ידי חוויות הצלחה. הסביבה השבטית האינטימית מטפחת מיומנויות חברתיות, גורמת לילדים להתאמן בעבודת צוות, תקשורת בין אישית ושיתוף פעולה.

 

 
מה ילדים עושים ב"שבט ילדי היער":

מדי שבוע הילדים יפגשו עם חבריהם במעגל הקשבה שבטי, יעסקו במלאכות יער רבות ומגוונות, ילקטו פירות, ירקות וצמחי תבלין להכנת אוכל ליד המדורה ויהנו מזמן חופשי שיוקדש ליזמות, יצירתיות ודמיון. בתוכנית השנתית של השבט נתייחס גם לעונות השנה המתחלפות, לחגים ולמועדים ברבדים העמוקים והשונים שלהם.

 

 
הצוות החינוכי הוא חלק בלתי נפרד מהשבט.

מלבד המדריכה הבוגרת, מובילים את השבט עוד שני בני נוער שמשמשים כ"אחים בוגרים" לילדים. המדריכים לא עסוקים בלהפעיל את הילדים אלא  נמצאים לתמוך בעשייה שלהם. כמו הילדים, גם הצוות מתמודד עם חום, קור, חושך ואתגרים שהטבע מציב. בתוך המעגל השבטי, אנחנו מוצאים דרכים חדשות ומיטיבות להתמודדות עם חוויות לא מוכרות, פחדים וקשיים.  לאט לאט הילדים מגלים את המתנות שיש בתוכם ומטפחים חוסן מנטלי, פיזי ורגשי להמשך דרכם בעולם.

מחיר: אתם קובעים את המחיר לפי יכולתכם: 380-480 ש"ח לחודש.
 

ניתן לשלם על חודש ספטמבר בנפרד, כחודש נסיון, ולעשות הוראת קבע מאוקטובר ואילך.

יציאה מהשבט: בהודעה של חודשיים מראש. יציאה מהשבט אחרי פסח – ללא החזר כספי.

יש לכם בעיה כלכלית מעיקה וחשוב לכם שהילד.ה יהיו בשבט? דברו איתנו

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top