חגיגה למי שאוהבים

במאה ה- 21 מסיבות "בת מצווש" נעשו כל כך מפוארות ונוצצות שלא תמיד ברור מה התוכן הערכי שעומד מאחוריהן. בתוך ההמולה של בחירת השמלה, איפור, נעליים, צלם, די ג'יי, קליפים וכו'. לעיתים שוכחים לברר מה בדיוק חוגגים כאן?

 

אמהות יקרות, אתן מוזמנות לעצור לכמה שעות את מירוץ החיים המטורף ויחד עם הבנות לחזור לשורשים. לברר מה מהות החכמה הנשית שעוברת מדור לדור במשפחה שלכן, מה אמא אדמה יודעת לספר על היופי הפנימי והחיצוני שלנו ואיך נוכל לטפח את הגוף-נפש שלנו בצורה בריאה ומיטבית. מזמינות אתכן לחוויה נשית מעוררת השראה לשקט, שלווה והקשבה אחת לשניה ולאמא הגדולה- אמא אדמה.

 

הפעילות :

קבלת פנים (15 דק') שולחן עם שייק פירות טרי ובריא שנכין ביחד איתכן,  כולל גידולי "סופר פוד " שתקטפו במו ידיכן ברחבי היער, ובסוף הפעילות תוכלו לקחת איתכן במתנה הביתה

הסיפור של "עם הטבע" (10 דק') – סיפור מעורר השראה על אנשים קשובים לחכמה של אמא אדמה שמחוללים שינוי חברתי יום-יומי במציאות חייהם .

התארגנות לסדנאות (10 דק') חלוקה לשלוש קבוצות -בכל קבוצה כ 8-9 בנות ואמהות.

 

סדנאות (45 דק' בכל סדנה):

  1. המעגל הנשי האין סופי– בתוך אוהל עגול ענק ויפייפה נייצר מעגל נשי רב דורי. בסדנא משימות ומשחקים שפותחים את הלב ומחברים בין הבנות לבין חוויות ההתבגרות של האמהות.  סיפורים מפתיעים מתגלים, השיח מתגלגל בטבעיות ומתברר שאמא בעצם מבינה אותי יותר ממה שחשבתי…
  2. להיות יפה זה בטבע שלך– אם נקשיב לפרסומות, כולנו (אמהות ובנות) צריכות לשנות ולשפר את הגוף שלנו. בסדנה ניווכח שאנחנו יפייפיות בדיוק כפי שאנחנו ונלמד איך להשתמש בצמחי מרפא כדי לטפח יופי טבעי ובריא. נתנסה בטיפול פנים טבעי  (מסיכה מעולה לחצ'קונים, פילינג וקרם פנים טבעי נטול כימיקלים וחומרים משמרים. המתכונים פשוטים ומה שתלמדו תוכלו להמשיך ולהכין לבד בבית.
  3. מאסטר שפית בטבע- סדנת בישול מהטבע- נלקט ירקות וצמחי תבלין מהיער ונכין ביחד ארוחת גורמה נהדרת, בריאה וטעימה (צמחוני/טבעוני). מתכונים יחולקו בסוף הארוחה .

טקס הודיות וארוחת ערב- נערוך שולחן עם מפות קטיפה אדומות, נרות ופרחים. נשב לסעוד ביחד כמו מלכות! נסיים בטקס קצר וכייפי שבו אנחנו מודות על כל השפע שאמא, אדמה והיקום כולו נותנים לנו.

 

מחירים:

אפשרות 1 אפשרות 2 אפשרות 3 אפשרות 4
קבלת פנים- שייק בריאות קבלת פנים- שייק בריאות קבלת פנים- שייק בריאות קבלת פנים- שייק בריאות
הסיפור של "עם הטבע" הסיפור של "עם הטבע" הסיפור של "עם הטבע" הסיפור של "עם הטבע"
המעגל הנשי האין סופי- סדנא 1 המעגל הנשי האין סופי- סדנא 1 המעגל הנשי האין סופי- סדנא 1
להיות יפה זה בטבע שלך- סדנא 2 להיות יפה זה בטבע שלך- סדנא 1 להיות יפה זה בטבע שלך- סדנא 2
מאסטר שפית בטבע- סדנא 3 מאסטר שפית בטבע- סדנא 2 מאסטר שפית בטבע- סדנא 2              —
ארוחת ערב חגיגית ארוחת ערב חגיגית ארוחת ערב חגיגית              —
 

380 ₪ לאם ובת 

 

330 ₪ לאם ובת

 

300 ₪ לאם ובת

 

200 ₪ לאם ובת

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top