מגרמניה ל"עם הטבע"

הכירו את יאנה, המתנדבת הראשונה שהגיעה אלינו ל"עם הטבע".

יאנה נולדה בגרמניה למשפחה נוצרית. מלמדת היסטוריה גרמנית בבי"ס תיכון בעיר קטנה ליד פרנקפורט. לפני חצי שנה יאנה יצאה לשנת שבתון והחליטה לצאת לביקור ארוך בישראל.

 

אחרי שבילתה בטיולים בירושלים, תל אביב, אילת ונצרת ואחרי שהלכה ברגל בשביל ישראל בגליל העליון, יאנה חיפשה מקום שבו תוכל לחיות עם ישראלים אמיתיים, לפגוש אנשים בחיי היום-יום שלהם ולהשתלב כמתנדבת בפרויקט חברתי-קהילתי. כך היא הגיעה לפני שבועיים וחצי ל"עם הטבע"- מרחב חברתי ירוק בפנימיית בית אפל.

 

"ההיסטוריה היהודית וההיסטוריה הגרמנית עמוסות בזכרונות קשים ומרים. רציתי לבוא לישראל להכיר את הישראלים של היום, לחיות איתם, להתנדב בפרויקטים שעושים טוב בעולם. אני חוזרת עכשיו לגרמניה עם כל כך הרבה תובנות, ידע ומחשבות. ברור לי שיקח לי עוד הרבה זמן לעכל את כל מה שלמדתי בישראל בכלל ובגן יבנה בפרט" מספרת יאנה.

 

"החום האנושי שלכם מדהים! קבלת הפנים לה זכיתי היתה יוצאת מן הכלל ומיד הרגשתי חלק מהמשפחה. ב"עם הטבע" מגוון הפעילויות הוא אין סופי ונחשפתי לילדי גנים, בתי ספר, חניכי פנימיה, בני נוער ומבוגרים. השתתפתי בסדנאות, למדתי להכין קומפוסט וגם מוצרי קוסמטיקה טבעיים, השתתפתי במסיבת החלפות ועבדתי עם ילדים ביער המאכל. בשישי בערב זכיתי להתארח בקבלת שבת, וארוחה ישראלית משפחתית ובשבת זכיתי לצאת לטיול מדהים עם יהודית וצבי שמיר ש לקחו אותי לטייל בלטרון, מערת הנטיפים ונתנו לי הדרכה פרטית מקסימה. אין לי מספיק מילים לתאר את החום האנושי שעטף אותי בגן יבנה. אני מרגישה שקיבלתי הרבה הרבה יותר ממה שנתתי."

 

אנחנו שמחים וגאים ש"עם הטבע" עלתה על מפת ההתנדבות האקולוגית העולמית.  חשוב לנו להציג בפני מטיילים לא יהודים את הפנים היפות של ישראל. גם לתושבי גן יבנה זו מתנה לעבוד ביער ביחד עם מתנדבים שמביאים את ניחוח העולם הגדול היישר אלינו. יש דרישה עצומה להגיע אלינו וזה מאד משמח".

 

משפחות שמעוניינות לארח מתנדב/ת מחו"ל לכמה ימים/ סופ"ש/ ארוחה מוזמנות להירשם אצלינו ונדאג להתאים לכם מתנדבים שמתאימים לפרופיל המשפחתי שלכם. שילחו ווטסאפ למספר: 053-9329396.

 

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top