חינוך פורמאלי- ימי לימוד ועיון חוויתיים

 

 

 

מוזמנים ליום לימודים שונה ויוצא דופן:
אין אלימות, אין בעיות קשב וריכוז. הכל רגוע. התלמידים שלכם שוקעים לתוך פעילות אינטנסיבית, חוויתית, מחדדים את כל החושים, לומדים, חוקרים, עובדים ומתמזגים עם הטבע.

 

למה "עם הטבע"?

בגלל האינטימיות, השקט והרוגע.  בכל יום אנחנו מקבלים 30-70 תלמידים בלבד.

 

בגלל הטבע.  מרחב גדול, מגודר ובטוח של טבע עירוני קסום!

 

בגלל הגיבוש.  95% מהמחנכות מדווחות על חוויה מגבשת שלא היתה בשום טיול אחר.

 

בגלל תשומת הלב האישית: 4 אנשי צוות על כל כיתה.  אנחנו באמת רואים כל ילד ומקשיבים לכל ילדה!

 

 

מחירים:
בתי ספר יסודיים – 1500 ₪ ליום לכיתה
חטיבות ביניים- 1800 ₪ לכיתה
חטיבות עליונות- בהתאם לתוכנית היום בין 2000-3500 ₪

המלצות:
"אורלי שלום. רציתי להודות לך על הפעילות שעשתה כיתתי בחווה. אהבתי את הגישה שכל אחד יתרום לפי רצונו ולפי יכולתו. אולי זו הסיבה שרוב תלמידי הכיתה עבדו והפיקו הנאה ממגוון הפעילויות שיש בחווה. הופתעתי לראות תלמידים שלרוב לא באים לידי ביטוי, עובדים במרץ ונהנים מהעבודה.
הפיתות ,הלבנה ושייק הפירות היו סיום נהדר לפעילות. מאחלת לכם המון הצלחה בפרוייקט החשוב הזה, פיתוח יער מאכל" (יעל גן עדן, מחנכת כתה ז, אורט נעמי שמר)

"מה שמיוחד בחוויה שהחווה האקולוגית מספקת הוא מעבר ללימוד. מבחינתי, כמחנכת כיתה, היום הזה נותן הזדמנות לעבודה משותפת ולגיבוש כיתתי שלא קורה במקומות אחרים. העובדה שהגענו לחווה לא במסגרת בית ספרית או אפילו שכבתית, אלא רק הכיתה שלנו, במנותק, יצר שקט פנימי ואפשרות לחיבורים שלא נוצרו בכיתה עד אז. זה היה יום לא שגרתי שבסופו גם התלמידים הפחות בולטים בכיתה, אלה שנמצאים בשוליים החברתיים של הכיתה, הרגישו שהם משמעותיים ומועצמים". (ענת, מחנכת כיתה ז' נעמי שמר)

"הרבה פעמים תלמידים עוברים חוויות לימודיות שמתפוגגות אחרי כמה ימים. החוויה שלי מיום הפעילות בחווה היא שהדברים שקעו אצל התלמידים. גם אחרי שזמן עבר, כשדיברתי עם התלמידים בכיתה הם זכרו מושגים וידעו לקשר בין דברים שהם עשו בחווה לבין חיי היום יום שלהם. יש לי תלמיד שמיוזמתו ערך סרט על היום בחווה. תלמיד אחר עבד מאד ברצינות כל היום. אחר כך התברר לי שאבא שלו גנן הוא התחבר מאד חזק לגאווה המשפחתית שלו דרך החוויה שלו בחווה".
(גבי, מחנכת כיתה ט נעמי שמר)

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top