חברות וארגונים – ימי גיבוש מעוררי השראה

כל ביקור אצלנו מורכב מכמה יחידות שנוכל להרכיב ולשנות בהתאם לצרכים שלכם (מספר עובדים, גילאים, הזמן שעומד לרשותכם, עונה בשנה וכדומה).

 

מבנה יום לדוגמא:

קבלת פנים (30 דקות)

צ'אי תבלינים מחמם ומפנק (בחורף), שייק פירות 100% טבעי וטרי (בקיץ) ועוגיות בריאות שנעשות בעבודת יד אוהבת. שיחה קצרה על סיפור הקמת "עם הטבע" משלב החזון דרך התקוות, האכזבות, הנפילות ובסופו של דבר – ההצלחה. סיפור מעורר השראה על אמונה בכוח של אנשים לשנות מציאות חברתית ולקדם אורח חיים של צדק חברתי ואחריות סביבתית.

עבודת התנדבות בשטח (45-60 דקות)

יוצאים מהמשרד להרגיש את האדמה ולעבוד ביחד באויר הפתוח.

בהתאם לגילאי העובדים והרכב הקבוצה נתאים לכם עבודה חוויתית – טיפול בעצים, פתיחת שבילים, הקמת גדרות, בינוי אקולוגי וכדומה.

סדנאות חוויתיות (60-120 דקות)

ניתן לבחור סדנא אחת או מספר סדנאות שיתקיימו במקביל (במקרה זה יש לחלק את העובדים לקבוצות. כל קבוצה תהנה מסדנא אחרת) או בזו אחר זו  (כל העובדים יהנו מכל הסדנאות).

תורת המשחקים, אקולוגיה ואנחנו.

סדנא חוויתית שמשחררת את כל המעצורים ומאפשרת תובנות חדשות לגבי ההתנהלות שלנו בעבודה ובחיים הפרטיים. נשחק משחק  שמבוסס על תורת המשחקים מפקולטות לכלכלה ומטרתו (הפשוטה לכאורה…) היא למקסם רווחים. תוך כדי המשחק מתגלה שיעור חשוב על איך אנחנו מתנהלים בחיינו (רמז: בצורה הכי לא יעילה שאפשר(. לאט לאט מתחילים ליפול אסימונים על איך ניתן להתייעל במשרד ובבית. איך זה קשור לאקולוגיה ולאורח החיים שאנחנו מנהלים? את זה תגלו במהלך המשחק. (עד 20 איש בקבוצה).

לחיות בריא עם הטבע.

נסייר ביער ונכיר צמחי מרפא שחייבים להיות בכל גינה או מרפסת בייתית. נלמד על הסגולות של כל אחד מהם לריפוי ונתוודע לאופן השימוש המומלץ בהם כרפואה מונעת לכל המשפחה. נגלה שניתן להיפרד יחסית בקלות מארון התרופות הבייתי, כשמתיידדים עם האוצרות של אמא אדמה. נכין שני מוצרים לקחת איתכם במתנה הביתה. בקיץ- שמן טבעי נגד יתושים ודאודורנט נטול כימיקאלים ואלומיניום. בחורף- סירופ לחיזוק מערכת החיסון ותרסיס לבית למניעת התפתחות חיידקים ומחלות חורף נפוצות. תקבלו טיפים רבים מחכמת אמא אדמה וכן את המתכונים שהכננו  עבור יצור עצמי בעתיד בבית.(עד 25 איש בקבוצה)


סדנת קולאז' הנשמה בהנחיית אורית ענבר, מטפלת בשיטת איזון חיים ומתמחה בכירה במנדלות וקלפי קולאז‘ הנשמה

נסייר ביער סיור שקט ומדיטטיבי ונפתח את כל החושים לקלוט את מה שהטבע מזמן לנו סביב. נתכנס בכיפה גאודזית (אוהל עגול ענק) ולאט לאט, נגיע למקום שבו אנחנו הכי שקטים ורגועים. נצא למסע להכנת קלף אישי בטכניקת קולאז‘ הנשמה. המסע כולו מתקיים בישיבה אבל הוא מלא הפתעות, גילויים והרפתקאות. בסוף התהליך נתבונן על מה שיצרנו ונאפשר לקלף שיצרנו ”לשוחח“ איתנו ולגלות לנו דברים חדשים ומפתיעים על עצמנו ועל הדרך המיוחדת בה אנו פוסעים בנתיבי חיינו. (עד 40 איש בקבוצה).

 

מאסטר שף בטבע – בהנחיית עופרית ברנע, מאמנת לתזונה אינטגרטיבית ושפית היער שלנו.

נצא ללקט ירקות, תבלינים ופירות אורגניים. נלמד עד כמה האוכל שאנחנו בוחרים לשים על הצלחת משפיע על עתיד כדור הארץ ונקבל טיפים לבישול מהיר, פשוט ובריא (שגם הילדים שלכם יאהבו…). נתחלק לקבוצות, ותוך שעה, בעבודת צוות מהנה הדורשת שיתוף פעולה ויצירתיות נכין תבשילי גורמה משובחים לסעודת מלכים בת 5 מנות. הכל 100% מזין, בריא וכל כך קל להכנה שלבטח תקחו רעיונות הביתה.  נערוך שולחנות בכל טוב ונשב לסעוד. מתכונים ישלחו במייל. (עד 40 איש בקבוצה).

 

להיות יפה זה בטבע שלך בהנחיית אורלי קנת מנהלת "עם הטבע" ומקימת "לי ולך"- קואופרטיב קוסמטיקה טבעית. (מתאים לקבוצות נשים).

נרפה לשעתיים את הלחץ של היום יום ונתמסר לאמא אדמה שמטרתה העיקרית היא לדאוג לטיפוחנו ולרווחתנו. נצא לסיור ביער, נלקט צמחי מרפא בגידול אורגני ונתנסה בעזרתם בטיפול פנים מלא: מסיכת פנים, פילינג טבעי, מסאג' צדפות ים, סרום אתרוגים וקרם פנים. אחרי שתחושת רוגע ונינוחות תתפשט בכל הגוף, נסיים בהכנת פילינג גוף מפנק מתנה לקחת הביתה. (עד 30 נשים בקבוצה). ציוד נדרש לכל אשה: מגבת פנים, גומיה לשיער וצנצנת זכוכית קטנה עם מכסה.

 

מעגל החיים – סדנא בהובלת אורית ענבר, מתמחה בכירה במנדלות ואיזון חיים.

נסייר ביער, נלקט חומרים טבעיים ונכין מנדלה ענקית מכל מה שמצאנו. נתנסה בעבודה שקטה והקשבה לקולות הפנימיים שבתוכנו, נלמד את המקצבים הטבעיים האישיים שלנו ונתבונן על מה שחברינו עושים. סדנא קסומה מלאה תובנות על המקום שלנו בטבע, על המקום שאנחנו לוקחים לעצמינו בעולם ועל החיבור שלנו לאדמה ולבני האדם הסובבים אותנו. נתחבר לריפוי של אמא טבע ולמעיינות הריפוי הפנימיים שלנו. (עד 40 איש בקבוצה).

סדנת נגרות וצמחי מרפא

נשים מוזיקה טובה, נשתה כוס תה מהיער ונתחיל לעבוד. נפרק משטחי עץ ובמקום שיהפכו לפסולת, נבנה מהם אדניות יפייפיות. כל עובד/ת יקחו בסוף הסדנא את האדנית שיצרו בעצמם וילכו איתה אל המשתלה. 
העובדים יבחרו לעצמם שלשה צמחי תבלין/מרפא מהמבחר שיש אצלינו ביער וילמדו מה האיכויות הטיפוליות של כל אחד מהצמחים. נמלא אדמה באדניות, נשתול את הצמחים והצעד הבא הוא למקם על אדן החלון בבית ולהנות משפע צמחים שרק צריך להושיט אליהם את היד ולקטוף.

"הסוכנים הירוקים" – משחק ניווט שטח שהוא גם חדר בריחה

למה פרופ' ליטל אזולאי נעלמה בדיוק יום לפני הכנס הבינלאומי להתמודדות עם משבר האקלים שאמור להתכנס בבניני האומה בירושלים? מי מעוניין בהשתקתה של פרופ' אזולאי  – הדוברת המרכזית בכנס – ובהשתקת ממצאי המחקר שלה בנוגע לאסון האקולוגי המאיים על הפלנטה? 
יש לכם 60 דקות כדי לסייע לצוות המחקר של פרופ' אזולאי לגלות מי חטף אותה, היכן היא מוחזקת ואיך לשחרר אותה בזמן. 
הייתם פעם בחדר בריחה? נראה אתכם מתמודדים עכשיו עם "חוות בריחה"- 6 דונם של רמזים וצפנים שמובילים לפתרון.

 

מחירים:

סוג

פעילות

 

גודל קבוצה

מחיר

משחקי

גיבוש,

אסטרטגיה

ואתגר

תורת המשחקים, אקולוגיה ואנחנו– משחק אסטרטגיה בישיבה

עד 20

1850 ש"ח

הסוכנים הירוקים- משחק חדר בריחה אתגרי משולב במשחק ניווט (למבוגרים)

עד 20

2000 ש"ח

 

 

 

סדנאות

חוויה,

יצירה

וקולינריה

לחיות בריא עם הטבע– הכנת ערכות מוצרי קיץ/ חורף לשימוש משפחתי מצמחי מרפא

עד 20

3900 ש"ח

מאסטר שף בטבע- סדנת ליקוט ירקות וצמחי תבלין אורגניים ובישול ארוחת גורמה לתפארת

עד 40 (בשתי קפסולות של 20)

3900 ש"ח

להיות יפה זה בטבע שלך– סדנת ספא בטבע לנשים- טיפול פנים ופינוקים נוספים

עד 20

3200 ש"ח

נגרות בטבע- הכנת אדנית מעצים בשימוש חוזר ושתילה של שלשה צמחי תבלין/מרפא

עד 20

2600 ש"ח

 

רוחני ומעורר השראה

קולאז' הנשמה– מסע אישי מרתק תוך כדי סדנת יצירה בטכניקת קולאז'

עד 20

2800 ש"ח

מעגל החיים- סדנא של יצירת מנדלה ענקית מחומרים שמצויים ביער

 

עד 35

2400 ש"ח


תפריט לדוגמא: שקשוקת היער עם צמחי תבלין בגידול אורגני, ממרח פסטו בריאות טרי ממה שגדל ביער, ממרח עדשים שחורות מונבטות, סלט ירקות ישראלי קצוץ דק, ציזיקי מלפפון ויוגורט, לחמי שאור וכוסמין, גרנולה ויוגורט עם סילאן, תה צמחים, צ'אי תבלינים חם או שייק פירות (בהתאם לעונה).
  
תוספת לארוחת בוקר: 65 ש"ח לאדם.

 

תוספת לארוחת צהריים: 100 ש"ח לאדם.

תפריט לדוגמא: סלט טבולה ירקות ארץ ישראלי קצוץ דק, סלט כרוב עם גרעיני חמניה, חמוציות וצמחי תבלין טריים מהיער שלנו, ממרח עדשים מונבטות, טחינה בייתית וטחינה אדומה, לחמי שאור וכוסמין, אורז בר עם פטריות וערמונים, תבשיל קדית ירקות, שבלולי פסטה ברוטב הבית, תה צמחים, צ'אי תבלינים חם או שייק פירות (בהתאם לעונה) וקינוח – גליל בריאות של אגוזים, תבלינים ותמרים.

 

*אין תוספת מע"מ על המחיר בשל היותנו עמותה

המלצות:

"הי אורלי, רציתי להגיד לך תודה על אתמול- החוויה הייתה מאוד משמעותית עבור כל העובדים. ההתנהלות של כל הצוות הייתה מקצועית מאוד- החל מהרגע שהגענו וקיבלתם אותנו בפריסה מאוד יפה, בהמשך ההסברים על ההיסטוריה של החווה שממש עזרו לנו להתחבר למקום ולעשייה הכ"כ מיוחדת שלכם וכלה ביערנים שסייעו לנו במהלך העבודה. ניכר כי כולכם עובדים מתוך תחושה עמוקה של שליחות ואמונה בעשייה שלכם- דבר שמעצים מאוד החוויה ובעיקר מעורר השראה! ההתנדבות הייתה לנו מיוחדת מאוד לאור העובדה שממש ראינו שעשינו שינוי משמעותי, התמונות של לפני ואחרי מראות מציאות שונה לחלוטין, ועצם הידיעה שאנחנו תרמנו לשינוי הזה הוציא אותנו בתחושות סיפוק מאוד גדולות! הפידבקים מהעובדים היו מצוינים וכולנו ממש נהננו לקחת חלק! בהחלט הרגשנו תרומה גדולה! אני בהחלט ממליצה בחום ובטוחה שנחזור בשנית!"

(מעיין צ'אוסקי, חברת פלקס- יבנה) 

 

"ביקרנו, מנהלות מועדוניות רווחה של מועצה איזורית גזר,  בחות "עם הטבע" ביום חם מאוד, הגענו עם הרבה חששות בשל מזג האויר. כשהגענו, הופתענו לחוות את האוירה הנעימה ששררה הרגשה של נתינה בלי תנאים, הרגשה של הכלה ותמיכה, מהרגע שדרכנו במקום פינקו אותנו בשייקים מרעננים ובחווית ארוחת בוקר שהכנו במסגרת "מאסטר שף בטבע" מכל מה שקטפנו מסביב. הכל היה בנדיבות ובטעם שאין שני לו. המשכנו בטיפול פנים מפנק ומרענן הרגשנו שלמרות החום והחששות המקום חימם את ליבנו כל אחת מאיתנו רצתה להרגיש שייכת למקום הקסום הזה. תודה רבה מקרב לב למארחות אורלי ומאמנת תזונה אינטגרטיבית- עופרית שהפכו את החוויה להיות שלמה ועוצמתית ולימדו אותנו שרק צריך להקשיב ולפקוח את העיניים להזדמנויות הנמצאות סביב"

(ניצן אגרנט, רכזת חינוך סביבתי – יחידה סביבתית -מועצה אזורית גזר).20

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top