חיילים- ימי פינוק וגיבוש

ביקור ב"עם הטבע" מוציא את החיילים משגרת השרות הרגילה. אנחנו מזמינים אתכם לכמה שעות של פינוק אישי וגיבוש יחידתי בטבע. תוך כדי פעילות, תיחשפו לפרויקט קהילתי מיוחד ומעורר השראה שיתן לחיילים הרבה חומר למחשבה גם אחרי שתעזבו.
את היום המיוחד ליחידה נתכנן יחד איתכם. הרכב יום הגיבוש ישתנה לפי הצרכים שלכם והזמן הפנוי שיש לכם.

 

משבצות פעילות אפשריות לבחירתכם:

 

קבלת פנים (30 דקות)
צ'אי תבלינים מחמם ומפנק (בחורף), לימונענע קרה או סיידר קר (בקיץ) ותמרים אורגניים טעימים. שיחה קצרה על סיפור הקמת "עם הטבע" – משלב החזון דרך התקוות, האכזבות, הנפילות ובסופו של דבר ההצלחה. סיפור מעורר השראה על אמונה בכוח של אנשים לשנות מציאות חברתית ולקדם אורח חיים של צדק חברתי ואחריות סביבתית.

 

סדנא: תורת המשחקים, אקולוגיה ואנחנו (60 דקות)

סדנא חוויתית שמשחררת את כל המעצורים ומאפשרת תובנות חדשות לגבי ההתנהלות שלנו בחיי היום-יום. נשחק משחק שמבוסס על תורת המשחקים מפקולטות לכלכלה ומטרתו (הפשוטה לכאורה…) היא למקסם רווחים. תוך כדי המשחק מתגלה שיעור חשוב על איך אנחנו מתנהלים בחיינו (רמז: בצורה הכי לא יעילה שאפשר).
לאט לאט מתחילים ליפול אסימונים על איך ניתן לחיות באיכות חיים טובה הרבה יותר. איך זה קשור לאקולוגיה וליחידה הצבאית שלכם? את זה תגלו במהלך המשחק.

 

עבודת יער עם ילדי גן יבנה (60 דקות)

ילדי גן יבנה (כיתה אחת של בי"ס יסודי קרוב) יגיעו להיפגש איתכם. נתחלק לקבוצות של 2-3 חיילים עם כמה ילדים וביחד תצאו לגלות את מסתרי יער המאכל. יש עצים שצריך "להאכיל" בקומפוסט, יש פירות שצריך לקטוף, יש שבילים שצריך לפרוץ, יש גדרות שצריך לבנות…. בהתאם לכל עונה בשנה תמיד יש דברים מגניבים שאפשר לעשות ביער יחד. הילדים תמיד מביאים מכתבי ברכה לחיילים ועוגות ליהנות מהן ביחד.

 

מאסטר שף בטבע (90 דקות)

בערוגות שלנו יש שפע ירקות אורגניים, פירות וצמחי תבלין. נתחלק לקבוצות ונכין ביחד ארוחת צהריים טעימה, בריאה ועם טביעת רגל אקולוגית נמוכה. בתפריט- פוקאצ'ות עם שמן זית וצמחי תבלין, תפוחי אדמה, בטטות ובצל צלוי באש, ממרחי בריאות, סלט ירקות עונה טרי, בננות צלויות על האש עם שוקולד מומס בתוכן.

שתפו את הפעילות עם החברים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top